środa, 8 sierpnia 2012

52 Rendery (Zestaw dla Tenshii & Xaliee)

Hej ;3 Dałam wam sporo renderów,ale i tak muszę dać jeszcze,ale o wiele mniej xD I oczywiście zamówienia.
Na początek zamówienia
Dla  Tenshii



Kolor : #239ce2
Proszę o komentarz odbioru.
Dla Xaliee



Kolor : #336ed2
Proszę o komentarz odbioru.

Rendery : 




Czekam na komentarze <3

Czekam na zamówienia od was <3 Każde zamówienie będzie zrealizowane :*
Przypominam co podajecie : 
nick - kolor - animke/zdjęcie - co ma być w zamówieniu.
Następna notka w sobotę :)

Paula ;*****

15 komentarzy:

  1. Dziękuje Paula. :* Śliczny jest mój zestaw. <333

    Xaliee.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paula thx ;** Cuudo <3 .

    Tenshii .

    OdpowiedzUsuń
  3. Omfg, uwielbiam grafikę z tego bloga * _ *

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja poproszę zamówienie , Nick : .NuSsia. ||| Kolor : #fa2020 ||| http://4.bp.blogspot.com/-JWR6zTrJfXY/UB_aATqD2uI/AAAAAAAABls/FqJ23jdxWe4/s1600/24.png ... W zestawia chciałabym żeby było tło, nagłówek i av. wszystko podpisane moim nickiem. I tak jakby można było, to w nagłówku napis : Life is beautiful. ||| No i to tyle :) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super <3 biore 1 i 2 renderek,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja poproszę zamównienie; Nick; Nomura, Kolor; #ffd500, Animkę; Rin i Len Kagamine (http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2011/198/c/c/render_kagamine_rin_and_len_by_xxxcutiexbunniexxx1-d3y5kw3.png) Tło nagłówek i avatar z nickiem (jeśli nie problem ^ ^) a w nagłówku napis; We were the next pokemon trainers! / Z góry bardzo dziękuję ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  7. Super . Kradne rendery :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hey. Zamawiam zestaw z anime. Wybieram animki te dwie pierwsze rendery. xD { 1. http://3.bp.blogspot.com/-OtybLIG0uPo/UCIg658BNYI/AAAAAAAABow/RWIPAacYXaI/s1600/1.png / 2. http://1.bp.blogspot.com/-1TSwUTqZY6g/UCIg-ttLibI/AAAAAAAABo4/0X_8Nex3msY/s1600/2.png } Animki podpisz moim nickiem Lady. Kolor różowy, tylko później go podaj. Napis na naq to: After The Love ;*.

    Powodzenia.
    Lady.
    Moja str. na ps= http://poszkole.pl/strona/28257261

    OdpowiedzUsuń
  9. Siema . Zamawiam animke z 30 posta numer.4. Kolor Zielony . Nick : Joy . Ma być tło , nag , av :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy byś dała te strony z brushami ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A poza tym można też wpisać "Brushe photoshop" w Google i wyskoczą dobre strony. ;3

      Usuń
  11. A ja ukradłam renderki jakieś i prosiłabym, o ile można, o więcej, bo mi się podobają xD Albo jakieś obrazki, z których sama bym mogła zrenderować. ;3

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę rendery. :)

    OdpowiedzUsuń